İlaç firmasında çalışıyorum günlük servis servis aylık maaşı 5200e geliyor haftasonu tatil sabah 8 akşam 6 çalışma saatleri aracım 2015 doblo koltuklu fakat eski çalışan olduğumuz için müsade ediyorlardı şimdi koltuksuz panelvan istiyorlar benimda burama kadar geldiği için baskıdan dolayı işimi satıyorum
Çalışma memur gibi olduğu için güzel en azından bayramın seyranın var 😄