Merhaba
Bir telefon aldım. Kutusunu açtım sadece telefonun üstündeki jelatinleri vb. açılmadı. İade alırlar mı? vatandan aldım.
Edit:
Evet arkadaşlar süreci anlatıyorum.
Vatan bilgisayara gittim. Kutu açılmış ancak cihaz üzerindeki jelatinler çıkarılmadığı için sorun çıkarmadılar ve iade alındı. Sorun yok yani. Kurulum yapılsa, telefon güç tuşundan açılsa veya wifi ile bağlantı yapılsaydı. İade olunmayacakmış. Bunlar yapılmadığı için iade yaptılar.
Kutusu Açılmış Telefon
23
●262
- 22-05-2021, 00:17:49şansınızı deneyin hocam ama çok zor.baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 00:20:48Vatanbilgisayarın internet sitesinden aldım. Mağazadan iade bölümü de var. Pazartesi mağazaya mı gitsem yoksa kargo ile iade talebi mi oluştursam. Hangisinde daha fazla şansım olur.tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 00:24:51Hocam her türlü iade yaparlar, böyle 2-3 kere iade etmişliğim var, gitmenize gerek yok beğenmedim deyin kargoyla gönderin yeterli.baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 00:26:30Bu sim kart olayı tamamen satıcıların uydurması, tüketici hakem heyetine şikayet edin bakalım öyle bir şey diyebiliyorlar mı, bana da iade etmemek için böyle demişlerdi sıkıştırınca vazgeçtiler.onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2021, 00:28:07Elektronik ürün kutu jelatini açıldıktan ikinci el yada teşhir statüsüne girer ve iade alınmaz.tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantık şu jelatini açılan telefonu satın almak ister misin?
kimse istemez ve yeniden satılamayacağı için iade alınamaz.