• 25-05-2021, 00:34:56
    #19
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulum yapılsa, telefon güç tuşundan açılsa veya wifi ile bağlantı yapılsaydı. İade olunmayacakmış
    Çok saçma nedenler ama neyse iadeniz yapılmış sonuçta.
  • 25-05-2021, 00:36:22
    #20
    Geçmiş olsun hocam.
    Konuya da ekleyin isterseniz gören arkadaşlar istifade eder.
  • 25-05-2021, 00:41:07
    #21
    Bu işte çalışıyorum. Bizde kutusu açılan telefonun iadesi olmuyor. Vatan tabi bu konuda daha uzman, bize merkezden gelen bilgi böyle. İade olmaz diye bir şey yok ama telefonun incelenmesi gerekiyor bizde.
  • 25-05-2021, 00:46:09
    #22
    iyi insanlara denk gelmişsiniz iade almışlar aksi halde uğraştırıyorlar sırf satış kotası uğruna iade almıyorlar !!
  • 25-05-2021, 00:59:09
    #23
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işte çalışıyorum. Bizde kutusu açılan telefonun iadesi olmuyor. Vatan tabi bu konuda daha uzman, bize merkezden gelen bilgi böyle. İade olmaz diye bir şey yok ama telefonun incelenmesi gerekiyor bizde.
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi insanlara denk gelmişsiniz iade almışlar aksi halde uğraştırıyorlar sırf satış kotası uğruna iade almıyorlar !!
    Evet gerçekten iyi insanlardı. Fiziksel mağazadan almış olsaydım. Merkeze gönderip incelemeleri vb. gerekiyormuş. İnternet sitelerinden aldığım için daha esnek olunuyormuş. Garip ama oldu.
  • 25-05-2021, 06:24:26
    #24
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gerçekten iyi insanlardı. Fiziksel mağazadan almış olsaydım. Merkeze gönderip incelemeleri vb. gerekiyormuş. İnternet sitelerinden aldığım için daha esnek olunuyormuş. Garip ama oldu.
    bizde de öyle hocam. Ürünü görmeden aldığınız iiçin iade hakkınız oluyor