baleful adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kutusu Açılmış Telefon
23
●262
- 25-05-2021, 00:59:09Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet gerçekten iyi insanlardı. Fiziksel mağazadan almış olsaydım. Merkeze gönderip incelemeleri vb. gerekiyormuş. İnternet sitelerinden aldığım için daha esnek olunuyormuş. Garip ama oldu.U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2021, 06:24:26bizde de öyle hocam. Ürünü görmeden aldığınız iiçin iade hakkınız oluyorbaleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle