Evet gerçekten iyi insanlardı. Fiziksel mağazadan almış olsaydım. Merkeze gönderip incelemeleri vb. gerekiyormuş. İnternet sitelerinden aldığım için daha esnek olunuyormuş. Garip ama oldu.
bizde de öyle hocam. Ürünü görmeden aldığınız iiçin iade hakkınız oluyor