Bu işte çalışıyorum. Bizde kutusu açılan telefonun iadesi olmuyor. Vatan tabi bu konuda daha uzman, bize merkezden gelen bilgi böyle. İade olmaz diye bir şey yok ama telefonun incelenmesi gerekiyor bizde.
iyi insanlara denk gelmişsiniz iade almışlar aksi halde uğraştırıyorlar sırf satış kotası uğruna iade almıyorlar !!
Evet gerçekten iyi insanlardı. Fiziksel mağazadan almış olsaydım. Merkeze gönderip incelemeleri vb. gerekiyormuş. İnternet sitelerinden aldığım için daha esnek olunuyormuş. Garip ama oldu.