Bu işte çalışıyorum. Bizde kutusu açılan telefonun iadesi olmuyor. Vatan tabi bu konuda daha uzman, bize merkezden gelen bilgi böyle. İade olmaz diye bir şey yok ama telefonun incelenmesi gerekiyor bizde.