baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vatanbilgisayarın internet sitesinden aldım. Mağazadan iade bölümü de var. Pazartesi mağazaya mı gitsem yoksa kargo ile iade talebi mi oluştursam. Hangisinde daha fazla şansım olur.
Hocam her türlü iade yaparlar, böyle 2-3 kere iade etmişliğim var, gitmenize gerek yok beğenmedim deyin kargoyla gönderin yeterli.