Merhaba
Bir telefon aldım. Kutusunu açtım sadece telefonun üstündeki jelatinleri vb. açılmadı. İade alırlar mı? vatandan aldım.
Edit:
Evet arkadaşlar süreci anlatıyorum.
Vatan bilgisayara gittim. Kutu açılmış ancak cihaz üzerindeki jelatinler çıkarılmadığı için sorun çıkarmadılar ve iade alındı. Sorun yok yani. Kurulum yapılsa, telefon güç tuşundan açılsa veya wifi ile bağlantı yapılsaydı. İade olunmayacakmış. Bunlar yapılmadığı için iade yaptılar.