Cep telefonu ve sim kart takılabilen ürünler güvenlik sebebiyle ambalajları açıldıktan sonra iade alınmazlar. Yalnız burası Türkiye, tezgahtar arkadaşla samimi bir diyalog kurarsanız inisiyatif alabilir. Örn. dış jelatini elimizde bozuldu gibi.
Bu sim kart olayı tamamen satıcıların uydurması, tüketici hakem heyetine şikayet edin bakalım öyle bir şey diyebiliyorlar mı, bana da iade etmemek için böyle demişlerdi sıkıştırınca vazgeçtiler.