• 22-05-2021, 00:16:24
    #1
    Merhaba
    Bir telefon aldım. Kutusunu açtım sadece telefonun üstündeki jelatinleri vb. açılmadı. İade alırlar mı? vatandan aldım.
    Edit:
    Evet arkadaşlar süreci anlatıyorum.
    Vatan bilgisayara gittim. Kutu açılmış ancak cihaz üzerindeki jelatinler çıkarılmadığı için sorun çıkarmadılar ve iade alındı. Sorun yok yani. Kurulum yapılsa, telefon güç tuşundan açılsa veya wifi ile bağlantı yapılsaydı. İade olunmayacakmış. Bunlar yapılmadığı için iade yaptılar.
  • 22-05-2021, 00:17:38
    #2
    İnternet üzerinden aldıysanız 14 gün içinde açsanız da iade edebilirsiniz, mağazadan alım için ne olur bilemiyorum.
  • 22-05-2021, 00:17:49
    #3
    mba
    Problem Solver
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Bir telefon aldım. Kutusunu açtım sadece telefonun üstündeki jelatinleri vb. açılmadı. İade alırlar mı? vatandan aldım.
    şansınızı deneyin hocam ama çok zor.
  • 22-05-2021, 00:19:12
    #4
    Kutuya zarar gelmedi ise alırlar hocam
    • baleful
    baleful bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-05-2021, 00:20:48
    #5
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet üzerinden aldıysanız 14 gün içinde açsanız da iade edebilirsiniz, mağazadan alım için ne olur bilemiyorum.
    Vatanbilgisayarın internet sitesinden aldım. Mağazadan iade bölümü de var. Pazartesi mağazaya mı gitsem yoksa kargo ile iade talebi mi oluştursam. Hangisinde daha fazla şansım olur.
  • 22-05-2021, 00:22:17
    #6
    Cep telefonu ve sim kart takılabilen ürünler güvenlik sebebiyle ambalajları açıldıktan sonra iade alınmazlar. Yalnız burası Türkiye, tezgahtar arkadaşla samimi bir diyalog kurarsanız inisiyatif alabilir. Örn. dış jelatini elimizde bozuldu gibi.
  • 22-05-2021, 00:24:51
    #7
    baleful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatanbilgisayarın internet sitesinden aldım. Mağazadan iade bölümü de var. Pazartesi mağazaya mı gitsem yoksa kargo ile iade talebi mi oluştursam. Hangisinde daha fazla şansım olur.
    Hocam her türlü iade yaparlar, böyle 2-3 kere iade etmişliğim var, gitmenize gerek yok beğenmedim deyin kargoyla gönderin yeterli.
  • 22-05-2021, 00:26:30
    #8
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cep telefonu ve sim kart takılabilen ürünler güvenlik sebebiyle ambalajları açıldıktan sonra iade alınmazlar. Yalnız burası Türkiye, tezgahtar arkadaşla samimi bir diyalog kurarsanız inisiyatif alabilir. Örn. dış jelatini elimizde bozuldu gibi.
    Bu sim kart olayı tamamen satıcıların uydurması, tüketici hakem heyetine şikayet edin bakalım öyle bir şey diyebiliyorlar mı, bana da iade etmemek için böyle demişlerdi sıkıştırınca vazgeçtiler.
  • 22-05-2021, 00:28:07
    #9
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam her türlü iade yaparlar, böyle 2-3 kere iade etmişliğim var, gitmenize gerek yok beğenmedim deyin kargoyla gönderin yeterli.
    Elektronik ürün kutu jelatini açıldıktan ikinci el yada teşhir statüsüne girer ve iade alınmaz.
    Mantık şu jelatini açılan telefonu satın almak ister misin?
    kimse istemez ve yeniden satılamayacağı için iade alınamaz.