• 05-05-2021, 15:41:24
    #1
    Arkadaşlar merhaba, rdp ile bağlantı kurup işlerimi açıyorum ancak çarpıdan kapatınca oturum da kapanıyor çalışmalar duruyor ben bağlanınca tekrar çalışıyor.
    bunu sürekli açık tutma şansımız varmıdır ?
  • 05-05-2021, 15:42:56
    #2
    RDP içerisinde, RDP açarak sürekli açık tutabilirsin RDP'yi
  • 05-05-2021, 15:44:31
    #3
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RDP içerisinde, RDP açarak sürekli açık tutabilirsin RDP'yi
    nasıl hocam anlayamadım ? yani rdp içerisin de sadece rdp yi çalıştırmak yetiyor mu ?
  • 05-05-2021, 15:47:04
    #4
    P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl hocam anlayamadım ? yani rdp içerisin de sadece rdp yi çalıştırmak yetiyor mu ?
    2 adet RDP ihtiyacın var bu durumda, açık tutmak istediğin RDP'yi diğer aldığın RDP içerisinde açacaksın.

    Yani örnekleyerek anlatayım;
    A RDP'sini açık tutmak istiyorsun.
    B RDP'sinin içerisinde A RDP'sini açıyorsun.
  • 05-05-2021, 15:49:21
    #5
    Yazılım Hizmetleri
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet RDP ihtiyacın var bu durumda, açık tutmak istediğin RDP'yi diğer aldığın RDP içerisinde açacaksın.

    Yani örnekleyerek anlatayım;
    A RDP'sini açık tutmak istiyorsun.
    B RDP'sinin içerisinde A RDP'sini açıyorsun.
    RDP üzerinden başka bir RDP açamazsınız.
  • 05-05-2021, 15:49:37
    #6
    Rdp ekran süresi ayarlarınızı kontrol ediniz çarpıdan kapatınca sadece masaüstü oturumunuz kapanır rdp aktif kalır
  • 05-05-2021, 15:55:14
    #7
    Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RDP üzerinden başka bir RDP açamazsınız.
    https://hizliresim.com/ovs2lb
    Emin misin?
  • 05-05-2021, 15:56:00
    #8
    Yazılım Hizmetleri
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlanmayı denediğinizde hata verecektir. Bizzat denediğim için söylüyorum.
  • 05-05-2021, 15:56:52
    #9
    Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağlanmayı denediğinizde hata verecektir. Bizzat denediğim için söylüyorum.
    Bu işlemi defalarca yaptım sorun olmadı anydesk bağlan beraber yapalım istersen.