Arkadaşlar merhaba, rdp ile bağlantı kurup işlerimi açıyorum ancak çarpıdan kapatınca oturum da kapanıyor çalışmalar duruyor ben bağlanınca tekrar çalışıyor.
bunu sürekli açık tutma şansımız varmıdır ?
RDP oturum açık tutma
11
●116
- 05-05-2021, 15:44:31nasıl hocam anlayamadım ? yani rdp içerisin de sadece rdp yi çalıştırmak yetiyor mu ?SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 15:47:042 adet RDP ihtiyacın var bu durumda, açık tutmak istediğin RDP'yi diğer aldığın RDP içerisinde açacaksın.P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani örnekleyerek anlatayım;
A RDP'sini açık tutmak istiyorsun.
B RDP'sinin içerisinde A RDP'sini açıyorsun. - 05-05-2021, 15:49:21RDP üzerinden başka bir RDP açamazsınız.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 15:55:14
- 05-05-2021, 15:56:00Bağlanmayı denediğinizde hata verecektir. Bizzat denediğim için söylüyorum.SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 15:56:52Bu işlemi defalarca yaptım sorun olmadı anydesk bağlan beraber yapalım istersen.Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
