nasıl hocam anlayamadım ? yani rdp içerisin de sadece rdp yi çalıştırmak yetiyor mu ?
2 adet RDP ihtiyacın var bu durumda, açık tutmak istediğin RDP'yi diğer aldığın RDP içerisinde açacaksın.
Yani örnekleyerek anlatayım;
A RDP'sini açık tutmak istiyorsun.
B RDP'sinin içerisinde A RDP'sini açıyorsun.