2 adet RDP ihtiyacın var bu durumda, açık tutmak istediğin RDP'yi diğer aldığın RDP içerisinde açacaksın.
Yani örnekleyerek anlatayım;
A RDP'sini açık tutmak istiyorsun.
B RDP'sinin içerisinde A RDP'sini açıyorsun.
RDP üzerinden başka bir RDP açamazsınız.