SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RDP içerisinde, RDP açarak sürekli açık tutabilirsin RDP'yi
nasıl hocam anlayamadım ? yani rdp içerisin de sadece rdp yi çalıştırmak yetiyor mu ?