RDP oturum açık tutma
11
●116
- 05-05-2021, 16:02:51Administrator'dan başka bir user açıp işlemlerinizi onun üzerinde yaparsanız sorun olmayacaktır.
- 05-05-2021, 16:32:10yeni kullanıcı oluşturuyorum ama log out yaptığımda direk administratore geçiş yapıyor, user oturum hiç çıkmıyoryalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle