yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Administrator'dan başka bir user açıp işlemlerinizi onun üzerinde yaparsanız sorun olmayacaktır.
yeni kullanıcı oluşturuyorum ama log out yaptığımda direk administratore geçiş yapıyor, user oturum hiç çıkmıyor