Arkadaşlar merhaba, rdp ile bağlantı kurup işlerimi açıyorum ancak çarpıdan kapatınca oturum da kapanıyor çalışmalar duruyor ben bağlanınca tekrar çalışıyor.
bunu sürekli açık tutma şansımız varmıdır ?