Konu
RDP oturum açık tutma
05-05-2021, 15:41:24
#1
P1anist
Arkadaşlar merhaba, rdp ile bağlantı kurup işlerimi açıyorum ancak çarpıdan kapatınca oturum da kapanıyor çalışmalar duruyor ben bağlanınca tekrar çalışıyor.
bunu sürekli açık tutma şansımız varmıdır ?