• 23-04-2021, 22:42:09
    #1
    Yoklama kaçakları bedelliye başvuramıyor biliyorsunuz. Bundan birkaç yıl önce yoklama kaçağına düşmüşüm, otobüsten indirilip işlem yapıldı. Hemen peşine üniversite girişim yapıldığı için tecillendirildi yine ve 2023'e kadar tecilli.
    Şimdi o dönem yaşadığım bu yoklama kaçağı mevzusu 2023'te bedelli yapmama engel olur mu?
  • 23-04-2021, 22:47:54
    #2
    Mantıken şuan kaçak durumdaysanız basvurunuz onaylanmaz doğal olarak
    ama usule uygun şekilde tecil ettirebildiyseniz sorun olmaması lazım.

    gene de devlet işleri sıkıntılı işler...

    (bilgim yok yorum yapıyorum sadece)
  • 23-04-2021, 22:51:48
    #3
    1 kez dahi bakaya durumuna düştüyseniz bedelli hakkınız malesef olmuyor. Şuan tecilli bile olsanız farketmez. Bende bu durumdan muzdaripim malesef. Bedelli yapamıyorum
  • 23-04-2021, 22:53:01
    #4
    erbab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kez dahi bakaya durumuna düştüyseniz bedelli hakkınız malesef olmuyor. Şuan tecilli bile olsanız farketmez. Bende bu durumdan muzdaripim malesef. Bedelli yapamıyorum
    eğer durum böyleyse benim açımdan çok kötü. 6 ay askerlik tüm müşteri portföyümü ve iş piramitimi yok edecektir. evli olmam da cabası...
  • 23-04-2021, 22:54:57
    #5
    Walla şuan tüm müşteri portföyünu 5 aylık araya hazırlama gayreti içerisindeyim bende. Yaz sonuna kadar bir düzenleme gelmezse bedelli konusunda mecburen gideceğim. Kaçmakdan sıkıldım
  • 23-04-2021, 23:05:02
    #6
    Bende yaşım geldiğinde 2 ay kaçak gezmiştim. Sonrasında sizin gibi tecil ettirdim. 2019'da da bedelli askerlik için başvurduğumda hiç bir sorun çıkmadı.
  • 24-04-2021, 00:52:37
    #7
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yaşım geldiğinde 2 ay kaçak gezmiştim. Sonrasında sizin gibi tecil ettirdim. 2019'da da bedelli askerlik için başvurduğumda hiç bir sorun çıkmadı.
    hocam doğru algılamak amaçlı soruyorum. kaçak oldunuz ve sonrasında okul dolayısıyla tecil ettirdiniz. sonrasında da tecil bittiğinde bedelli yaptınız. doğru mudur?
  • 24-04-2021, 01:51:20
    #8
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam doğru algılamak amaçlı soruyorum. kaçak oldunuz ve sonrasında okul dolayısıyla tecil ettirdiniz. sonrasında da tecil bittiğinde bedelli yaptınız. doğru mudur?
    Aşama aşama anlatıyorum.
    * Üniversite bittikten sonra otomatik olarak 2 sene falan tecil hakkı tanıyolardı o dönemler sanırım. Süre geçtikten sonra tecilim bitmiş ve kaçak olarak gözüküyordum.
    * 2 ay kadar kaçak gezdikten sonra açıköğretim'e yazılıp tekrar tecil ettirdim.
    * Sonra 2019'da bedelli askerlik çıkınca tecilimi bozdurup askere gittim.

    Tecil ettirdiğim ve tecilimi bozdurduğum esnada askerlik şube tarafında hiçbir sorun çıkmadı.
  • 24-04-2021, 03:59:34
    #9
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşama aşama anlatıyorum.
    * Üniversite bittikten sonra otomatik olarak 2 sene falan tecil hakkı tanıyolardı o dönemler sanırım. Süre geçtikten sonra tecilim bitmiş ve kaçak olarak gözüküyordum.
    * 2 ay kadar kaçak gezdikten sonra açıköğretim'e yazılıp tekrar tecil ettirdim.
    * Sonra 2019'da bedelli askerlik çıkınca tecilimi bozdurup askere gittim.

    Tecil ettirdiğim ve tecilimi bozdurduğum esnada askerlik şube tarafında hiçbir sorun çıkmadı.
    Yanlış anlamayın ama aynı durumu ben yaşıyorum şuan fakat bedelli başvurum kabul edilmiyor