hocam doğru algılamak amaçlı soruyorum. kaçak oldunuz ve sonrasında okul dolayısıyla tecil ettirdiniz. sonrasında da tecil bittiğinde bedelli yaptınız. doğru mudur?
Aşama aşama anlatıyorum.
* Üniversite bittikten sonra otomatik olarak 2 sene falan tecil hakkı tanıyolardı o dönemler sanırım. Süre geçtikten sonra tecilim bitmiş ve kaçak olarak gözüküyordum.
* 2 ay kadar kaçak gezdikten sonra açıköğretim'e yazılıp tekrar tecil ettirdim.
* Sonra 2019'da bedelli askerlik çıkınca tecilimi bozdurup askere gittim.
Tecil ettirdiğim ve tecilimi bozdurduğum esnada askerlik şube tarafında hiçbir sorun çıkmadı.