erbab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kez dahi bakaya durumuna düştüyseniz bedelli hakkınız malesef olmuyor. Şuan tecilli bile olsanız farketmez. Bende bu durumdan muzdaripim malesef. Bedelli yapamıyorum
eğer durum böyleyse benim açımdan çok kötü. 6 ay askerlik tüm müşteri portföyümü ve iş piramitimi yok edecektir. evli olmam da cabası...