Konu
Bedelli askerlik hakkında sorum var.
23-04-2021, 22:51:48
#3
erbab
1 kez dahi bakaya durumuna düştüyseniz bedelli hakkınız malesef olmuyor. Şuan tecilli bile olsanız farketmez. Bende bu durumdan muzdaripim malesef. Bedelli yapamıyorum