Aşama aşama anlatıyorum.
* Üniversite bittikten sonra otomatik olarak 2 sene falan tecil hakkı tanıyolardı o dönemler sanırım. Süre geçtikten sonra tecilim bitmiş ve kaçak olarak gözüküyordum.
* 2 ay kadar kaçak gezdikten sonra açıköğretim'e yazılıp tekrar tecil ettirdim.
* Sonra 2019'da bedelli askerlik çıkınca tecilimi bozdurup askere gittim.
Tecil ettirdiğim ve tecilimi bozdurduğum esnada askerlik şube tarafında hiçbir sorun çıkmadı.
Yanlış anlamayın ama aynı durumu ben yaşıyorum şuan fakat bedelli başvurum kabul edilmiyor