Bende yaşım geldiğinde 2 ay kaçak gezmiştim. Sonrasında sizin gibi tecil ettirdim. 2019'da da bedelli askerlik için başvurduğumda hiç bir sorun çıkmadı.
hocam doğru algılamak amaçlı soruyorum. kaçak oldunuz ve sonrasında okul dolayısıyla tecil ettirdiniz. sonrasında da tecil bittiğinde bedelli yaptınız. doğru mudur?