250 bin tl krediyi ÖDEYEMEMEK ?
50
●3.123
- 08-04-2021, 18:39:13Kredi veya kredi kartı ödememe sonrası icralık olursanız, mal varlığınıza veya sigortalı olarak çalışıyorsanız aldığınız maaşın 3de 1ine el koyarlar. Ama eğer hiç bir şeyiniz yoksa, sizden kimse zorla para alamaz. Ayrıca mal varlığınızda eğer 1 adet eviniz varsa, o evi kimse satamaz. Yaşamak zorundasınız çünkü. Bu yasal bir durumdur.
- 08-04-2021, 18:39:43Ödemesine gerek yok hiç bir şekilde alamıyorlar sigortası ve üzerine bir şey olmadığı sürece kara listeye alıyorlar o kadar.
Aynı durum kardeşimin başına geldi ödemedi bir şey de olmadı yaşıyor hala ama üzerine bir şey alamıyor. Varlık şirketine verilmesi yararına olur aksi halde bankalar içeri attırabiliyor ama varlık şirketleri bir şey yapamıyor rahat olsun. - 08-04-2021, 18:40:00AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDealxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülexahmetgumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLimonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler yardım ve iyi dilekleriniz için. lakin ödemek istiyor ve sadece faizini sildirsek bize yeter şuan. konuyu biraz yanlış açtım aslında. 250 binin 200 bini faiz mesela biz bu kalan 100 bin faizi bile silsek çok iyi olur. bankalar silemez mi faizi ödeyemicez falan dersek?xahmetgumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 18:42:271. Bahisten kim zengin olmuş ki kuzenin olacak. Aptallık etmiş bedelini ödeyecek mecbur.
2. Banka üstünde mal varlığı varsa el koyar. Araba ev vs. Onun dışında sigortalı geliri varsa maaşına 4/1 haciz koyar.
3. Bunların dışında alabileceği bir şey yoksa bekler banka. Avukatlar sürekli arar durur artık. Yapılandırma yapmak isterler. 5 yıl sonra siliniyor diyorlar asli varmı yok mu bilrmem - 08-04-2021, 18:44:51Üyeliği durdurulduEğer elinizde nakit para varsa varlık fonu silebiliyor akrabamın 30k toplam olan borcunu varlık fonu ile anlaşıp 18k ödeyerek kapattıberkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 18:45:30yav tamam anladık hocam hata yapmış ben şimdi adama gidip aptalsın mı diyim saçma sapan yorumlar yapmayın. olmuş artık oynamıyor zaten akıllandı. adamı mı döveyim. neyse. ben de yapılandırmak için buraya yazdım zaten. şimdi bankaya gitmeye de korkuyor ilk kez başına geldi çünkü bu olay. borç farklı bankalardan olduğu içinde durum biraz karışıyor çünkü 1 bankada 50 bin kredi varsa banka ne yapılandırması kardeşim banane ödeyeceksin der uğraşmaz. 400 bin tek bankada olsaydı o zaman bir şeyler yapılabilirdi belki diye düşünüyorum.. şu faizi silseler 10 numara olacak da işte siliyorlar mı hiç duymadım kiEthernal42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 18:46:21hocam şu zamana kadar takır takır ödediği için bu varlık fonu muhabbetini ilk kez sizden duydum özelden 2 dakikanızı rica ediyorum yazıyorum şimdi teşekkür ederimxahmetgumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2021, 18:50:31Banka güvenmiş kredi vermiş.
Arkadaşın ödemek zorunda.
Faizleri için şube ile muhakkak görüşsün. Faiz indirimi uygulamalarını talep etsin.
iyi niyetli olsun ve borcuna sadık kalarak iki tarafta anlaşarak olayı çözümlemeye çalışsın.
Yok ödemesin para vermesin falan dinlemesin bu tarz söylemleri. Her türlü banka haklı ve hakkını alır bugün olmaz yarın alır o nedenle iyi niyetli olarak şube ile temasa geçip yapılandırma veya her neyse bir şekilde orta yolu bulsun.
Geçmiş olsun - 08-04-2021, 18:52:08yok zaten adam yemek yemiyor borç ödüyor sağlamdır öyle kolpalıklar yapmaz. ben ondan habersiz açtım konuyu merak ettim çünkü aylık 5000 tl çoook yüksek bir mebla. ve yarısı faiz yüzünden.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkkürler hocam