1. Bahisten kim zengin olmuş ki kuzenin olacak. Aptallık etmiş bedelini ödeyecek mecbur.
2. Banka üstünde mal varlığı varsa el koyar. Araba ev vs. Onun dışında sigortalı geliri varsa maaşına 4/1 haciz koyar.
3. Bunların dışında alabileceği bir şey yoksa bekler banka. Avukatlar sürekli arar durur artık. Yapılandırma yapmak isterler. 5 yıl sonra siliniyor diyorlar asli varmı yok mu bilrmem