Ödemesine gerek yok hiç bir şekilde alamıyorlar sigortası ve üzerine bir şey olmadığı sürece kara listeye alıyorlar o kadar.
Aynı durum kardeşimin başına geldi ödemedi bir şey de olmadı yaşıyor hala ama üzerine bir şey alamıyor. Varlık şirketine verilmesi yararına olur aksi halde bankalar içeri attırabiliyor ama varlık şirketleri bir şey yapamıyor rahat olsun.