Ethernal42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Bahisten kim zengin olmuş ki kuzenin olacak. Aptallık etmiş bedelini ödeyecek mecbur.
2. Banka üstünde mal varlığı varsa el koyar. Araba ev vs. Onun dışında sigortalı geliri varsa maaşına 4/1 haciz koyar.
3. Bunların dışında alabileceği bir şey yoksa bekler banka. Avukatlar sürekli arar durur artık. Yapılandırma yapmak isterler. 5 yıl sonra siliniyor diyorlar asli varmı yok mu bilrmem
yav tamam anladık hocam hata yapmış ben şimdi adama gidip aptalsın mı diyim saçma sapan yorumlar yapmayın. olmuş artık oynamıyor zaten akıllandı. adamı mı döveyim. neyse. ben de yapılandırmak için buraya yazdım zaten. şimdi bankaya gitmeye de korkuyor ilk kez başına geldi çünkü bu olay. borç farklı bankalardan olduğu içinde durum biraz karışıyor çünkü 1 bankada 50 bin kredi varsa banka ne yapılandırması kardeşim banane ödeyeceksin der uğraşmaz. 400 bin tek bankada olsaydı o zaman bir şeyler yapılabilirdi belki diye düşünüyorum.. şu faizi silseler 10 numara olacak da işte siliyorlar mı hiç duymadım ki