fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka güvenmiş kredi vermiş.
Arkadaşın ödemek zorunda.
Faizleri için şube ile muhakkak görüşsün. Faiz indirimi uygulamalarını talep etsin.

iyi niyetli olsun ve borcuna sadık kalarak iki tarafta anlaşarak olayı çözümlemeye çalışsın.

Yok ödemesin para vermesin falan dinlemesin bu tarz söylemleri. Her türlü banka haklı ve hakkını alır bugün olmaz yarın alır o nedenle iyi niyetli olarak şube ile temasa geçip yapılandırma veya her neyse bir şekilde orta yolu bulsun.

Geçmiş olsun
yok zaten adam yemek yemiyor borç ödüyor sağlamdır öyle kolpalıklar yapmaz. ben ondan habersiz açtım konuyu merak ettim çünkü aylık 5000 tl çoook yüksek bir mebla. ve yarısı faiz yüzünden.
teşekkkürler hocam