• 06-04-2021, 12:21:22
    #1
    Platin üye
    Huawei d16 laptop ile photoshop programı rahatlıkla çalışır fakat
    Video edit programları rahatlıkla çalışır mı?

    Kullanan var mı?
  • 06-04-2021, 12:29:42
    #2
    Şimdi bende Webtekno'da yayınlanan incelemesine bakıyordum
    Takip ++
  • 06-04-2021, 12:37:28
    #3
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bende Webtekno'da yayınlanan incelemesine bakıyordum
    Takip ++

    Apple performans olarak güzel fakat kullanamıyorum,

    Huawei tasarımı çok güzel , tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa satın alacağım
  • 06-04-2021, 12:41:35
    #4
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple performans olarak güzel fakat kullanamıyorum,

    Huawei tasarımı çok güzel , tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa satın alacağım
    4600H 6/12 çekirdek/parçacık sayısıyla çok güzel benchmark sonuçları çıkarıyor o civardaki işlemcilere kıyasla. APU'su ise GTX 1060 Ti ile aynı sonuçları veriyor. Ben şuan 5 3400G kullanıyorum masaüstü'mde, Valoran 170 FPS alıyorum benim için en büyük referans zaten kendi deneyimim. Birde bu cihazın en güzel özelliklerinden biri, şarj aletinin Type-C olması. Hali hazırda Samsung S20 Süper hızlı şarj adaptörüm de var haricen, bu cihazla pil derdi yaşanmaz.
  • 06-04-2021, 12:42:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adobe premiere kullanıyoruz.
    Hiç bir aşamasında sıkıntı yaşamadık.
    Baya performanslı bir ürün yapmışlar.
  • 06-04-2021, 13:33:19
    #6
    programı çalıştırmak tek başına çözüm değil. Video edit programlarının da çok fazla çeşidi mevcut adobe after veya premiere pro üzerine konuşuyorsak program mutlaka çalışır ama işlem esnasında ne kadar performans sağlar onu düşünmek lazım örneğin 4K 3dk üzeri bir videoyu editlemeniz ve render almanız çok ayrı hesaplar gerektirir. Daha amatör programlar veya düşük kalitede videolar oluşturacaksanız mutlaka cevap verecektir.
  • 06-04-2021, 14:03:33
    #7
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adobe premiere kullanıyoruz.
    Hiç bir aşamasında sıkıntı yaşamadık.
    Baya performanslı bir ürün yapmışlar.
    Hocam ram entegre mi, harici mi? Tek Slot mu, Çift slot mu? Ekstra slot NVME mi normal SSD mi?

    Teşekkürler
  • 06-04-2021, 14:29:40
    #8
    Platin üye
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adobe premiere kullanıyoruz.
    Hiç bir aşamasında sıkıntı yaşamadık.
    Baya performanslı bir ürün yapmışlar.
    bidea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    programı çalıştırmak tek başına çözüm değil. Video edit programlarının da çok fazla çeşidi mevcut adobe after veya premiere pro üzerine konuşuyorsak program mutlaka çalışır ama işlem esnasında ne kadar performans sağlar onu düşünmek lazım örneğin 4K 3dk üzeri bir videoyu editlemeniz ve render almanız çok ayrı hesaplar gerektirir. Daha amatör programlar veya düşük kalitede videolar oluşturacaksanız mutlaka cevap verecektir.
    Bende render alma konusunda sormuştum aslında, sizin düşünceniz nedir?

    Cihaz alınır mı?
  • 06-04-2021, 14:32:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende render alma konusunda sormuştum aslında, sizin düşünceniz nedir?

    Cihaz alınır mı?
    Biz render alıyoruz ama çok prof. işler olmuyor. Yarım saatlik işler yapmıyoruz. Aldığımız renderlar 3-5 dakikalık oluyor genelde. Hiçbir yavaşlık vs sıkıntısı görmedik şimdiye kadar.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ram entegre mi, harici mi? Tek Slot mu, Çift slot mu? Ekstra slot NVME mi normal SSD mi?

    Teşekkürler
    İnanın hiç açıp bakmadım slotlara