Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi bende Webtekno'da yayınlanan incelemesine bakıyordum
Takip ++

Apple performans olarak güzel fakat kullanamıyorum,

Huawei tasarımı çok güzel , tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa satın alacağım