kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende render alma konusunda sormuştum aslında, sizin düşünceniz nedir?

Cihaz alınır mı?
Biz render alıyoruz ama çok prof. işler olmuyor. Yarım saatlik işler yapmıyoruz. Aldığımız renderlar 3-5 dakikalık oluyor genelde. Hiçbir yavaşlık vs sıkıntısı görmedik şimdiye kadar.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ram entegre mi, harici mi? Tek Slot mu, Çift slot mu? Ekstra slot NVME mi normal SSD mi?

Teşekkürler
İnanın hiç açıp bakmadım slotlara