Bende render alma konusunda sormuştum aslında, sizin düşünceniz nedir?
Cihaz alınır mı?
Biz render alıyoruz ama çok prof. işler olmuyor. Yarım saatlik işler yapmıyoruz. Aldığımız renderlar 3-5 dakikalık oluyor genelde. Hiçbir yavaşlık vs sıkıntısı görmedik şimdiye kadar.
Hocam ram entegre mi, harici mi? Tek Slot mu, Çift slot mu? Ekstra slot NVME mi normal SSD mi?
Teşekkürler
İnanın hiç açıp bakmadım slotlara