Adobe premiere kullanıyoruz.
Hiç bir aşamasında sıkıntı yaşamadık.
Baya performanslı bir ürün yapmışlar.
programı çalıştırmak tek başına çözüm değil. Video edit programlarının da çok fazla çeşidi mevcut adobe after veya premiere pro üzerine konuşuyorsak program mutlaka çalışır ama işlem esnasında ne kadar performans sağlar onu düşünmek lazım örneğin 4K 3dk üzeri bir videoyu editlemeniz ve render almanız çok ayrı hesaplar gerektirir. Daha amatör programlar veya düşük kalitede videolar oluşturacaksanız mutlaka cevap verecektir.
Bende render alma konusunda sormuştum aslında, sizin düşünceniz nedir?
Cihaz alınır mı?