Apple performans olarak güzel fakat kullanamıyorum,
Huawei tasarımı çok güzel , tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa satın alacağım
4600H 6/12 çekirdek/parçacık sayısıyla çok güzel benchmark sonuçları çıkarıyor o civardaki işlemcilere kıyasla. APU'su ise GTX 1060 Ti ile aynı sonuçları veriyor. Ben şuan 5 3400G kullanıyorum masaüstü'mde, Valoran 170 FPS alıyorum benim için en büyük referans zaten kendi deneyimim. Birde bu cihazın en güzel özelliklerinden biri, şarj aletinin Type-C olması. Hali hazırda Samsung S20 Süper hızlı şarj adaptörüm de var haricen, bu cihazla pil derdi yaşanmaz.