teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adobe premiere kullanıyoruz.
Hiç bir aşamasında sıkıntı yaşamadık.
Baya performanslı bir ürün yapmışlar.
Hocam ram entegre mi, harici mi? Tek Slot mu, Çift slot mu? Ekstra slot NVME mi normal SSD mi?

Teşekkürler