• 03-04-2021, 15:12:53
    #1
    Selam Arkadaşlar,
    Babamın emekli dilekçesini 29. Martta verdik. E devletten baktığımda SGK pasife çekilmiş ve emeklilik aylık ve emekli kaydı artık görünüyor sanırım bağlandı. ama henüz tabi kağıt falan gelmedi oda bu ay içerisinde gelir sanırım. Aylık başlangıc tarihi: 01.04.2021 yazıyor. Ödeme günü ise 18 yazılmış. Şimdi bu ay es mi geçiliyor yoksa mayıs 18 gibi mi ödemesini almış oluyor ?
  • 03-04-2021, 15:16:13
    #2
    hocam merhaba, benimde babam ocak sonunda emekli oldu.maaşını mart ayında aldı.eve kağıt gelmedi. gitti bağlı olduğu sgk dan bir kağıt aldı onunla birlikte parayı çekti.maaşı ne zaman alıcağı o verilen kağıtta yazar hocam.
  • 03-04-2021, 15:17:54
    #3
    batubel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba, benimde babam ocak sonunda emekli oldu.maaşını mart ayında aldı.eve kağıt gelmedi. gitti bağlı olduğu sgk dan bir kağıt aldı onunla birlikte parayı çekti.maaşı ne zaman alıcağı o verilen kağıtta yazar hocam.
    SGK ne kağıdı aldı ki hocam ? bir daha sgk neden gitti . Bağlı olduğu bankada hesabı falan mı yoktu ?
  • 03-04-2021, 15:19:28
    #4
    Hocam babam emekli olduğunda eve bir kağıt gelmişti orada belirtilen günde orada belirtilen bankaya gelmesi söylenmişti.
  • 03-04-2021, 15:21:10
    #5
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SGK ne kağıdı aldı ki hocam ? bir daha sgk neden gitti . Bağlı olduğu bankada hesabı falan mı yoktu ?
    hocam şöyle eve kağıt geliyor ya normalde babama gelmedi o kağıt bu sebeple gitti durumu belirtti ordaki yetkili bir kağıt vermiş şu bankadanşu tarihte gidip maaşını alabilirsin diye eğer babanız mart ayında başvurduysa mayısta yatar maaşı eğer bu ay sonuna kadar kağıt gelmezse sgk ya gidip durumu bildirin onlar size maaşı çekmeniz içinkağıt veriyorlar
  • 03-04-2021, 15:21:18
    #6
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam Arkadaşlar,
    Babamın emekli dilekçesini 29. Martta verdik. E devletten baktığımda SGK pasife çekilmiş ve emeklilik aylık ve emekli kaydı artık görünüyor sanırım bağlandı. ama henüz tabi kağıt falan gelmedi oda bu ay içerisinde gelir sanırım. Aylık başlangıc tarihi: 01.04.2021 yazıyor. Ödeme günü ise 18 yazılmış. Şimdi bu ay es mi geçiliyor yoksa mayıs 18 gibi mi ödemesini almış oluyor ?
    Aylık başlangıç tarihinin 01,04 olarak belirlenmesi demek hemen o ay ödenecek demek değildir. O tarihten itibaren emekliliği haketmiş demektir. Ayrıca 18 Nisan da ödemesi yetişmez ise, işlemler bittiği takdirde mayıs 18 beklenmeden ara bir tarihte de ödemesi yapılır. Yok eğer yetişmez 18 mayısa sarkarsa o zaman 2 aylık emekli maaşını birlikte alır.Herhangi bir kaybı olmaz. Sadece biraz gecikmeli almış olur. Geç olsun güç olmasın
    Babanız sağlıkla harcasın.
  • 03-04-2021, 22:30:37
    #7
    nbaysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık başlangıç tarihinin 01,04 olarak belirlenmesi demek hemen o ay ödenecek demek değildir. O tarihten itibaren emekliliği haketmiş demektir. Ayrıca 18 Nisan da ödemesi yetişmez ise, işlemler bittiği takdirde mayıs 18 beklenmeden ara bir tarihte de ödemesi yapılır. Yok eğer yetişmez 18 mayısa sarkarsa o zaman 2 aylık emekli maaşını birlikte alır.Herhangi bir kaybı olmaz. Sadece biraz gecikmeli almış olur. Geç olsun güç olmasın
    Babanız sağlıkla harcasın.
    Çok teşekkür ederim hocam.