Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SGK ne kağıdı aldı ki hocam ? bir daha sgk neden gitti . Bağlı olduğu bankada hesabı falan mı yoktu ?
hocam şöyle eve kağıt geliyor ya normalde babama gelmedi o kağıt bu sebeple gitti durumu belirtti ordaki yetkili bir kağıt vermiş şu bankadanşu tarihte gidip maaşını alabilirsin diye eğer babanız mart ayında başvurduysa mayısta yatar maaşı eğer bu ay sonuna kadar kağıt gelmezse sgk ya gidip durumu bildirin onlar size maaşı çekmeniz içinkağıt veriyorlar