Selam Arkadaşlar,
Babamın emekli dilekçesini 29. Martta verdik. E devletten baktığımda SGK pasife çekilmiş ve emeklilik aylık ve emekli kaydı artık görünüyor sanırım bağlandı.

ama henüz tabi kağıt falan gelmedi oda bu ay içerisinde gelir sanırım. Aylık başlangıc tarihi: 01.04.2021 yazıyor. Ödeme günü ise 18 yazılmış. Şimdi bu ay es mi geçiliyor yoksa mayıs 18 gibi mi ödemesini almış oluyor ?