Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam Arkadaşlar,
Babamın emekli dilekçesini 29. Martta verdik. E devletten baktığımda SGK pasife çekilmiş ve emeklilik aylık ve emekli kaydı artık görünüyor sanırım bağlandı. ama henüz tabi kağıt falan gelmedi oda bu ay içerisinde gelir sanırım. Aylık başlangıc tarihi: 01.04.2021 yazıyor. Ödeme günü ise 18 yazılmış. Şimdi bu ay es mi geçiliyor yoksa mayıs 18 gibi mi ödemesini almış oluyor ?
Aylık başlangıç tarihinin 01,04 olarak belirlenmesi demek hemen o ay ödenecek demek değildir. O tarihten itibaren emekliliği haketmiş demektir. Ayrıca 18 Nisan da ödemesi yetişmez ise, işlemler bittiği takdirde mayıs 18 beklenmeden ara bir tarihte de ödemesi yapılır. Yok eğer yetişmez 18 mayısa sarkarsa o zaman 2 aylık emekli maaşını birlikte alır.Herhangi bir kaybı olmaz. Sadece biraz gecikmeli almış olur. Geç olsun güç olmasın
Babanız sağlıkla harcasın.