batubel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam merhaba, benimde babam ocak sonunda emekli oldu.maaşını mart ayında aldı.eve kağıt gelmedi. gitti bağlı olduğu sgk dan bir kağıt aldı onunla birlikte parayı çekti.maaşı ne zaman alıcağı o verilen kağıtta yazar hocam.
SGK ne kağıdı aldı ki hocam ? bir daha sgk neden gitti . Bağlı olduğu bankada hesabı falan mı yoktu ?