Aylık başlangıç tarihinin 01,04 olarak belirlenmesi demek hemen o ay ödenecek demek değildir. O tarihten itibaren emekliliği haketmiş demektir. Ayrıca 18 Nisan da ödemesi yetişmez ise, işlemler bittiği takdirde mayıs 18 beklenmeden ara bir tarihte de ödemesi yapılır. Yok eğer yetişmez 18 mayısa sarkarsa o zaman 2 aylık emekli maaşını birlikte alır.Herhangi bir kaybı olmaz. Sadece biraz gecikmeli almış olur. Geç olsun güç olmasın

Babanız sağlıkla harcasın.
Çok teşekkür ederim hocam.