• 01-04-2021, 00:41:50
    #10
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam baskı işi en kolay kısmı kendimde basabilirim profesyonel makinelerimiz var
    bakkal, market, kırtasiye, fırın vb yerlere düşündüm de kendi imsakiyeleri varsa?
    Hocam şu devirde kaç kişi bastırır, dükkanlar kapanmamak için kemer üstüne kemer sıkıyor : ))
  • 01-04-2021, 00:43:26
    #11
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu devirde kaç kişi bastırır, dükkanlar kapanmamak için kemer üstüne kemer sıkıyor : ))
    hocam sende haklısında bi yerden de banane benim imsakiyem mi neden dağıtayım demesin diye korkuyorum

    ama güzel öneriler geliyor

    gazeteciler
    dolmuşlar
    fırınlar
    marketler gibi
  • 01-04-2021, 00:47:38
    #12
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sende haklısında bi yerden de banane benim imsakiyem mi neden dağıtayım demesin diye korkuyorum

    ama güzel öneriler geliyor

    gazeteciler
    dolmuşlar
    fırınlar
    marketler gibi
    Hocam sirkülasyonun çok olduğu yerler nerelerse, en olmadı sokaklarda caddelerde vb. dağıt hocam
  • 01-04-2021, 00:48:55
    #13
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sirkülasyonun çok olduğu yerler nerelerse, en olmadı sokaklarda caddelerde vb. dağıt hocam
    Veriez bi öğrenci kardeşimizin eline dağıtırcaz en olmadı

    hem o da nasiplenir
  • 01-04-2021, 00:50:12
    #14
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sende haklısında bi yerden de banane benim imsakiyem mi neden dağıtayım demesin diye korkuyorum

    ama güzel öneriler geliyor

    gazeteciler
    dolmuşlar
    fırınlar
    marketler gibi
    Benim gözlemlediğime göre fırınlar hariç pek bastıran yok.

    İnternet sektöründe olduğunuz için söylüyorum; insanların anlamayacağı bir reklam gütmezseniz, bu neyin reklamı diye düşünmezse esnaf imsakiyeler için büyük çoğunluk memnuniyetle yardımcı olacaktır.

    Kendiniz baskı alabiliyor olmanız da güzel. Maliyeti çok düşük olsun diye binler basmak yerine biraz daha maliyetli olsun çöpe gitmesin diyerek ufak bir baskı ile ilk denemenizi yapabilirsiniz.

    Olumlu dönüşler alırsanız da daha düşük maliyetli yüksek baskıya girersiniz.

    Yalnız dağıtmaya başladılar, denemek için çok geç kalmayın.
  • 01-04-2021, 00:52:02
    #15
    Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gözlemlediğime göre fırınlar hariç pek bastıran yok.

    İnternet sektöründe olduğunuz için söylüyorum; insanların anlamayacağı bir reklam gütmezseniz, bu neyin reklamı diye düşünmezse esnaf imsakiyeler için büyük çoğunluk memnuniyetle yardımcı olacaktır.

    Kendiniz baskı alabiliyor olmanız da güzel. Maliyeti çok düşük olsun diye binler basmak yerine biraz daha maliyetli olsun çöpe gitmesin diyerek ufak bir baskı ile ilk denemenizi yapabilirsiniz.

    Olumlu dönüşler alırsanız da daha düşük maliyetli yüksek baskıya girersiniz.

    Yalnız dağıtmaya başladılar, denemek için çok geç kalmayın.
    Yarın hemen hallederim hocam geç kalmamak adına haklısınız fırınlarda hep kendi imsakiyeleri var e bir kaç kere istediğimizde kalmadı demişlerdi bizimkini verirler

    kısa ve öz bi logo bi web sitesi yazarım zaten hocam yeter
  • 01-04-2021, 01:55:13
    #16
    Toplu taşıma, bakkal, market, berber bu tarz yayılımın olduğu yerlere vererek dağıtılmasını sağlayabilirsiniz hocam.