MuratCENGEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmsakiye Bastırmayı Düşünüyorum...
15
●135
- 01-04-2021, 00:41:50Hocam şu devirde kaç kişi bastırır, dükkanlar kapanmamak için kemer üstüne kemer sıkıyor : ))
- 01-04-2021, 00:43:26hocam sende haklısında bi yerden de banane benim imsakiyem mi neden dağıtayım demesin diye korkuyorumyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama güzel öneriler geliyor
gazeteciler
dolmuşlar
fırınlar
marketler gibi - 01-04-2021, 00:47:38Hocam sirkülasyonun çok olduğu yerler nerelerse, en olmadı sokaklarda caddelerde vb. dağıt hocamMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 00:48:55Veriez bi öğrenci kardeşimizin eline dağıtırcaz en olmadıyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem o da nasiplenir - 01-04-2021, 00:50:12Benim gözlemlediğime göre fırınlar hariç pek bastıran yok.MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet sektöründe olduğunuz için söylüyorum; insanların anlamayacağı bir reklam gütmezseniz, bu neyin reklamı diye düşünmezse esnaf imsakiyeler için büyük çoğunluk memnuniyetle yardımcı olacaktır.
Kendiniz baskı alabiliyor olmanız da güzel. Maliyeti çok düşük olsun diye binler basmak yerine biraz daha maliyetli olsun çöpe gitmesin diyerek ufak bir baskı ile ilk denemenizi yapabilirsiniz.
Olumlu dönüşler alırsanız da daha düşük maliyetli yüksek baskıya girersiniz.
Yalnız dağıtmaya başladılar, denemek için çok geç kalmayın. - 01-04-2021, 00:52:02Yarın hemen hallederim hocam geç kalmamak adına haklısınız fırınlarda hep kendi imsakiyeleri var e bir kaç kere istediğimizde kalmadı demişlerdi bizimkini verirlerAstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısa ve öz bi logo bi web sitesi yazarım zaten hocam yeter
