hocam sende haklısında bi yerden de banane benim imsakiyem mi neden dağıtayım demesin diye korkuyorum
ama güzel öneriler geliyor
gazeteciler
dolmuşlar
fırınlar
marketler gibi
Benim gözlemlediğime göre fırınlar hariç pek bastıran yok.
İnternet sektöründe olduğunuz için söylüyorum; insanların anlamayacağı bir reklam gütmezseniz, bu neyin reklamı diye düşünmezse esnaf imsakiyeler için büyük çoğunluk memnuniyetle yardımcı olacaktır.
Kendiniz baskı alabiliyor olmanız da güzel. Maliyeti çok düşük olsun diye binler basmak yerine biraz daha maliyetli olsun çöpe gitmesin diyerek ufak bir baskı ile ilk denemenizi yapabilirsiniz.
Olumlu dönüşler alırsanız da daha düşük maliyetli yüksek baskıya girersiniz.
Yalnız dağıtmaya başladılar, denemek için çok geç kalmayın.