Merhabalar arkadaşlar
Malum önümüz Ramazan-ı Şerif.
Bundan dolayı imsakiye bastırmak istiyorum ama nerede nasıl dağıtabilirim insanlara nasıl ulaştırabilirim bir fikrim yok. Siz olsanız nasıl ulaştırırdınız insanlara?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler + r10+
İmsakiye Bastırmayı Düşünüyorum...
15
●135
- 01-04-2021, 00:35:06
- 01-04-2021, 00:36:29Hocam müşterilerinize dağıtabilirsiniz reelde bir işiniz varsa iş arkadaşlarınıza vs vs
- 01-04-2021, 00:38:06+ olarak dolmuşlarada verebilirsiniz yolcular alabilirreball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 00:38:21Hocam direk birebir müşterilerle yüzyüze değilde internetten iletişimdeyiz o yüzden o iş olmaz. Ama bir kaç arkadaşıma erip birilerine ulaştıraiblirimHuseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gazete dağıtıcılarına ulaşma fikri güzel. Ama nasıl ulaşabilirim acaba ( gazete dağıtan var mı bu arada halen )reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-04-2021, 00:38:25Allah kabul etsin, matbaa vb. basar hocam; bidolubaski matbuu vb. online baskıcılar da mevcut Ankara'da İzmir'de yerleri de olan matbaalar da mevcut.
Bakkal dükkan vb. insanların uğrayacağı yerlere bırakırsanız bakkal da dükkan da müşterilerine zevkle dağıtır
- 01-04-2021, 00:39:16sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bunlarda çok mantıklı
gelsin fikirler arkadaşlar
gerçekten güzel bir şey olur öyle olursa bol miktarda bastırırım. - 01-04-2021, 00:40:35Hocam baskı işi en kolay kısmı kendimde basabilirim profesyonel makinelerimiz varyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakkal, market, kırtasiye, fırın vb yerlere düşündüm de kendi imsakiyeleri varsa?