Konu
İmsakiye Bastırmayı Düşünüyorum...
01-04-2021, 00:39:16
#8
MuratCENGEL
sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+ olarak dolmuşlarada verebilirsiniz yolcular alabilir
hsaat06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cuma çıkışında dağıtabilirsiniz
evet bunlarda çok mantıklı
gelsin fikirler arkadaşlar
gerçekten güzel bir şey olur öyle olursa bol miktarda bastırırım.