Merhabalar arkadaşlar
Malum önümüz Ramazan-ı Şerif.
Bundan dolayı imsakiye bastırmak istiyorum ama nerede nasıl dağıtabilirim insanlara nasıl ulaştırabilirim bir fikrim yok. Siz olsanız nasıl ulaştırırdınız insanlara?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler + r10+