Merhabalar arkadaşlar

Malum önümüz Ramazan-ı Şerif.

Bundan dolayı imsakiye bastırmak istiyorum ama nerede nasıl dağıtabilirim insanlara nasıl ulaştırabilirim bir fikrim yok. Siz olsanız nasıl ulaştırırdınız insanlara?

Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler + r10+