yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sirkülasyonun çok olduğu yerler nerelerse, en olmadı sokaklarda caddelerde vb. dağıt hocam
Veriez bi öğrenci kardeşimizin eline dağıtırcaz en olmadı

hem o da nasiplenir