MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sende haklısında bi yerden de banane benim imsakiyem mi neden dağıtayım demesin diye korkuyorum

ama güzel öneriler geliyor

gazeteciler
dolmuşlar
fırınlar
marketler gibi
Hocam sirkülasyonun çok olduğu yerler nerelerse, en olmadı sokaklarda caddelerde vb. dağıt hocam