Benim gözlemlediğime göre fırınlar hariç pek bastıran yok.
İnternet sektöründe olduğunuz için söylüyorum; insanların anlamayacağı bir reklam gütmezseniz, bu neyin reklamı diye düşünmezse esnaf imsakiyeler için büyük çoğunluk memnuniyetle yardımcı olacaktır.
Kendiniz baskı alabiliyor olmanız da güzel. Maliyeti çok düşük olsun diye binler basmak yerine biraz daha maliyetli olsun çöpe gitmesin diyerek ufak bir baskı ile ilk denemenizi yapabilirsiniz.
Olumlu dönüşler alırsanız da daha düşük maliyetli yüksek baskıya girersiniz.
Yalnız dağıtmaya başladılar, denemek için çok geç kalmayın.
Yarın hemen hallederim hocam geç kalmamak adına haklısınız fırınlarda hep kendi imsakiyeleri var e bir kaç kere istediğimizde kalmadı demişlerdi bizimkini verirler
kısa ve öz bi logo bi web sitesi yazarım zaten hocam yeter