• 13-02-2021, 00:00:42
    #19
    Bankalar nereden kazanıyorsa oradan kazanıyor.
  • 13-02-2021, 00:13:11
    #20
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    repo faizi nedir hocam ?
    merkez bankasının gecelik haftalık şeklinde açtığı bir araç örnek bizde gece 12 iken japonyada piyasalar açılıyor diyelim orada para sabaha kadar işletilip sabah buraya gelip burda işlenmesi bi nevi 24 saat para dünyayı geziyor repo var tahvil var birde şu var diyelim 100 lira para toplandı banka bunun diyelim 30 lirasını böyle yapar 70 lirasını bildiğiniz harcar bina alır kiraya verir ordan kazanır,galeri açar araba satar vs. bankada sabit duran bir miktara oranlı olarak ayarlıyorlar ne kadar harcayacaklarını yani herkes bankaya gidip parasını çekmek istese sadece ilk çekenler çeker sonra sistem patlar zaten adamların şubesi yok 1 sunucuyla yapıyorlar tüm işlemleri belki 5-10 kişilikte ekipleri vardır
  • 13-02-2021, 00:17:54
    #21
    Platin üye
    3.4 kesinti sagolsun epey parami yedi papara valla güzel kazaniyor adamlar 🤓
  • 13-02-2021, 01:29:29
    #22
    Anlaştığı bahis ve kripto sitelerine para aktarırken ve alırken yüzde 1 civar komisyon alıyor
  • 13-02-2021, 02:16:09
    #23
    Anlaşmalı sitelerden ödemelerde komisyon alıyor.
    Papara kart ile yapılan harcamalardan bankalardan komisyon alıyor.
    Limit aşımı olunca ekstra kesinti yapıyor.
    Parayı işliyor
    daha ne olsun
  • 13-02-2021, 02:16:43
    #24
    Hocam para faizde dönüyor
  • 13-02-2021, 10:32:23
    #25
    Üyeliği durduruldu
  • 13-02-2021, 10:51:38
    #26
    Merhabalar,

    Yasal mevzuat gereği elektronik para ve ödeme kuruluşları hesapta duran paradan faiz geliri elde edemezler.

    Ancak 10 farklı kişiden ödeme aldıktan sonra %3,4 oranında komisyon kesmeye başlıyor. Daha ayın ilk günü bu limiti dolduran binlerce insan var.

    Hesabınıza 500 TL para geldiğinde 15 TL işlem ücreti kesiyor. Bunun binlerce defa olduğunu düşünün.

    Tabii işlem ücretlerinden faiz geliri elde edebiliyordur.
  • 13-02-2021, 11:38:21
    #27
    Üyeliği durduruldu
    belli bir işlem sayısından sonra 3.4 komisyon alıyor. atm'den para çekerken de günlük max 2k'ya izin veriyor ve her 2k çekişinizde 50TL komisyon alıyor. öbür gün gidip tekrar 2k çektiğinizde bu komisyon artıyor.
    Ayın ilk 2-3 günü benim 10 kişiden ücretsiz para alma limitim doluyor. ayda hesabıma 20-30k girse benden kazandığı para 1020TL, Tabi bu parayı bir banka hesabıma aktarmak yerine atm'den çekersem her çekişte de aldığı komisyonlar var.
    Benden binlercesi hatta onbinlercesi var. Papara kazanıyor. Hem de çok fazla kazanıyor