• 12-02-2021, 23:35:25
    #1
    Arkadaşlar selam, hiçbir ücret almayan üstüne ücret iadesi yapan papara nereden kazanıyor?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 12-02-2021, 23:36:47
    #2
    İşlem ücreti oluyor hocam xxx miktarı geçince işlem ücreti alıyor ama sadece bu değildir takip
  • 12-02-2021, 23:36:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    neler kazandığını hayal bile edemezsiniz hocam o yüzden soruyorsunuz
  • 12-02-2021, 23:37:02
    #4
    Valla bu konuyu ben açacaktım, papara kart falan sipariş ettim iki gündür aklıma takıldı o mesele.
  • 12-02-2021, 23:37:21
    #5
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Komisyon ücreti en basitinden. %3.4
  • 12-02-2021, 23:37:50
    #6
    Tam bilgim yok ufak ücretler alıyor ama şöyle bir örnek var araç satan sarı site de zamanında galeriler ve şahıslar için ücretsizdi.
  • 12-02-2021, 23:38:08
    #7
    referans usülü kazanıyorlar kazandığınıda cashback olarak kullanıcıya aktarıyorlar aslında amaçları kazanç sağlamak değil. Büyümek zaten büyüyünce kullanıcısı çok olunca hertürlü sürümden kazanacaklardır. böyle sistemlerde gelir 3. 4. düşünülen şeylerdir
    • gorevburada
    gorevburada bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2021, 23:39:00
    #8
    Parayı işleterek
    • alay37
    • PATRON54
    • boss1903
    alay37, PATRON54, boss1903 ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2021, 23:39:07
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 ödeme aldıgınızda islem ucreti kesiyor %3.4 oranında